Wednesday, January 23, 2019
سیکریٹری جنرل شیعه علماء کونسل پاکستان:
امریکی دباؤ کی وجہ سے بہت سے عرب ممالک اپنے اصل موقف سے ہٹ رہے ہیں
حوزه/ ملی یکجہتی کونسل کی طرف سے اسلام آباد ہوٹل میں حمایت فلسطین کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے سیکریٹری جنرل شیعہ علماء کونسل پاکستان حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی نے کها کہ فلسطین کا مسئلہ کسی ایک مخصوص خطے کا مسئلہ نہیں بلکہ یہ امت مسلمہ کا مسئلہ ہے۔
2018/12/16 - 14:30
سربراہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان:
قبلہ اول کی آزادی میں سب سے بڑی رکاوٹ خود مسلم امہ کے حکمران ہیں
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راجہ ناصر عباس جعفری نے کہا: مسئلہ فلسطین ایک سلگتا ہوا المیہ ہے جس کے حل کے لئے اب تک کی جانے والی کوششیں کسی صورت سنجیدہ نہیں کیونکہ اب تک فلسطینی مسلمانوں کیخلاف نا صرف مظالم میں اضافہ ہواہے بلکہ وہ دھیر ے دھیرے اپنے علاقے سے محروم ہوتے چلے گئے ہیں ۔
2018/12/16 - 09:09
دنیا میں انسانی حقوق کی پامالی سب سے زیادہ فلسطین میں ہورہی ہیں
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی نے کہا کہ مغربی سامراج خصوصاً امریکہ فلسطینیوں کے حقوق کو دبانے اور ناجائز ریاست اسرائیل کے تحفظ کیلئے کھل کر سامنے آگیا، واضح ہوگیا کہ اسرائیل امریکہ کی ہی کالونی ہے، اب اسلامی ممالک کو بھی القدس اور مظلوم فلسطینیوں کے تحفظ کیلئے واضح پالیسی اپنانا ہوگی، دنیا میں قتل وغارت گری، تشدد، انتہاء پسندی، سفاکیت اور عدم برداشت بھی مغربی طاقتوں کی پیدا کردہ ہیں۔
2018/6/21 - 15:23
سید حسن نصر اللہ
فلسطینی قوم کے صبر اور صیہونی حکومت کیخلاف انکی مزاحمت کو سلام پیش کرتے ہیں
سیکرٹری جنرل حزب اللہ لبنان نے قابض صیہونی فوج کے مقابلے میں فلسطینی ملت کی بھرپور مزاحمت کی تعریف کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ اور اسرائیل اپنی پوری قوت کے ساتھ مزاحمت کی نابودی کیلئے کوششیں کررہے ہیں۔ سید حسن نصر اللہ نے جنوبی لبنان کے شھر نبطیہ میں تقریر کرتے ہوئے انکشاف کیا کہ ۱۱ ستمبر کے واقعے کے بعد امریکی نمائندہ میرے پاس آیا اور اس نے کہا کہ اگر آپ اسرائیل کے مقابلے میں مزاحمت سے دستبردار ہوجائیں تو جو کچھ آپ چاہیں گے ہم آپ کیلئے انجام دیں گے۔
2018/4/10 - 20:05
مفتی مصر:
فلسطین نیازمند حمایت اسلامی و بین المللی است
حوزه/ شوقی علام مفتی مصر سرکوب تظاهرات مردمی فلسطین از سوی نیرو های اشغالگر اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت: ما از بازگشت فلسطینی ها به سرزمین خود حمایت کرده و از شهر قدس و پایتخت ابدی آن دفاع می کنیم.
2017/5/2 - 22:19